Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

A szolgáltató neve:                                   M.M.T Kft
A szolgáltató székhelye:                            1075 Budapest Károly körút 25
A szolgáltató telephelye:                            1063 Budapest, Podmaniczky 63.                                           Elektronikus levelezési címe:                      likefashion@gmail.com
A szolgáltató cégjegyzékszáma:                 01-09-661062
A szolgáltató adószáma:                            12270059-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve:      Fővárosi törvényszék cégbírósága
A szolgáltató telefonszáma:                        +36 30 279 5871
Adatvédelmi nyilvántartási száma:                NAIH-59397/2012, NAIH-58984/2012
A szerződés nyelve:                                   magyar
A tárhely-szolgáltató neve:                          ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe:                          4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe:                info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:                   www.shoprenter.hu

Kérjük    mielőtt  megrendelését   elküldené ,   figyelmesen  olvassa   el   vásárlói    tájékoztatónkat .  

A Like Fasshion webáruházban történt megrendelésével minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a vásárlási feltételeket.

Az  általános  Szerződési  Feltételek   hatálya kiterjed  Magyarország területén  nyújtott minden olyan elektronikus  kereskedelmi szolgáltatásra,  amely  a  www.likefashion.hu  weboldalon  található  elektronikus   áruházon keresztül történik, továbbá minden olyan  kereskedelmi  ügyletre, amely  jelen szerződésben    meghatározott  felek között  jön létre. A   Lik e  Fashion   webáruházban   történő     vásárlást    az    elektronikus     kereskedelmi   szolgáltatások ,   az   információs   szolgáltatások    egyes    kérdéseiről   szóló 45/2014 (II.26 )korm. rendelet  szabályozza.

A Like  Fashion  webáruházban  történő  vásárlás   kizárólag     elektronikus  úton  leadott   megrendeléssel lehetséges. A  leadott megrendeléssel a  Like Fashion  webáruház  és  a megrendelő között adásvételi szerződés jön létre.  Az  elektronikus  szerződés  nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, nem kerül iktatásra, későbbiekben nem hozzáférhető.

A termék kiválasztása

A  vásárlónak  lehetősége  van választani, i lletve rendelni  az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti  annak  bővebb  ismertetőjét.  Vásárlási   szándéka   esetén  a   megvásárolni   kívánt  terméket  a  „Kosárba”   gomb megnyomásával  egy  virtuális  kosárba helyezi.  A  Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint  a s zámla végösszegét és a szállítási költséget.  Itt leellenőrizhetik rendelésük  helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha  megfelelőnek  tartja  a  kosárban  elhelyezett  termékek  mennyiségét,  leellenőrizte  a  végösszeget,  és  úgy döntött, hogy  meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban  már vásárolt áruházunkban,  úgy adja meg a korábbi  regisztráció  során megadott e-mail  címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja  meg a  vásárláshoz szükséges adatait,  amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás   alkalmával    már  csak  be  kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (GLS vagy Pick Pack futárszolgálat),  valamint  fizetési módot (utánvét,  banki átutalás).

 Ha  egyetért  a  megrendelés  tartalmával, akkor az elfogadom az ÁSZF-et gomra kell kattintani ,ezzel a vásárló tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. 

A megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.  Amennyiben  a webáruházban  hiba  vagy  hiányosság lép fel a termékeknél  vagy  az  áraknál,  fenntartjuk  a  jogot  a  korrekcióra. Ilyen  esetben   a  hiba  felismerése  illetve módosítása  után  azonnal tájékoztatjuk  a  vevőt az új  adatokról. A vevő ezt követően még egyszer  megerősítheti   a  megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, kivétel a hétvége és ünnepnapok.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Rendelés során lehetőség van az adatbeviteli hibák technikai javítására.  Amennyiben  Ön  meg szeretné változtatni  a rendelés során kosárba tett termékek mennyiségét, azt a kosár  tartalmának megtekintése után teheti. Önnek nincs más dolga csupán a  " Mennyiség"  oszlopban található  "db"  előtti rublikába  beírni  a  termékre vonatkozó helyes rendelési darabszámot és  nyomja meg a " frissítés " ( zöld ) gombot. Amennyiben Ön a kosárból törölni szeretné a terméket, kattintson az " X " gombra, majd nyomja meg a " frissítés " gombot.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. 

Fizetési lehetőségek
Áruházunkban  lehetőség  van   banki átutalásra, utánvétellel történő fizetésre. Utánvétel esetén a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a  küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

 A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal,( Pick Pack, GLS)  történik.  A szállítás  időpontjáról  lehetősége van egyeztetni  a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kiszállítási idő: 1-8 nap között, de legkésőbb  14 nap
Szállítási díjak:  1490-Ft

A szállítástól elállás
Ha  a  webáruház  a  szerződésben vállalt  kötelezettségét  azért  nem  teljesíti , mert   a   szerződésben   meghatározott áru   nem   áll  rendelkezésére ,   illetve   a   megrendelt  szolgáltatást  nem   áll   módjában   nyújtani,   köteles   erről   a   megrendelőt   tájékoztatni. Irásban  történő  elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. A webáruház   nem   köt   szerződést    kiskorúakkal.  A   megrendelő   a   kereskedelmi    feltételek   elfogadásával  nyilatkozik  arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A    terméket    csak    eredeti   állapotában   és    csomagolásában,  hiánytalan mennyiségi, minőségi  állapotában  vesszük   vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A    szerződéskötés    nyelve    magyar.
 A   leadott  megrendeléssel  a  Like  Fashion  webáruház  és  a  megrendelő  között   adásvételi szerződés jön létre.  Az   elektronikus  szerződés  nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, nem kerül iktatásra, későbbiekben nem hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.A megrendelő a terméket az elállástól számított 14 napon belül köteles visszaküldeni. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget az árú visszaérkezésekor haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő  viseli   az  elállási  jog   gyakorlása  miatt  az  áru  visszaszolgáltatásával  kapcsolatban   felmerülő   költségeket.  A megrendelőt   ezenfelül   egyéb  költség  nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő  kárának  megtérítését.  Ha az elállási  jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre  kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését,  vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy ( futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt  a küldemény kézbesítése során  az átadó-átvevő közötti  tényállási   jegyzőkönyvnek kell     tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási  jog  gyakorlására  vonatkozó  17/1999.  Kormányrendelet  szövegét  letöltheti  a  Nemzeti  Fogyasztóvédelmi   Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új”   tulajdonos   nevén ké  szletbe vételezzük, és az újabb,   sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 45/2014 (II.26) korm. rendelete értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a   rendelés   felvételének   tényéről. Ez   az   értesítés   nem minősül   az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben   a   vásárlóhoz   ez  48 órán   belül    nem  érkezik   meg,  akkor   a   vásárló  ajánlattételi    kötöttségei    megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés   teljesítésének   megkezdésekor   a   vásárló    e-mailben  értesítést kap    a teljesítés   várható   időtartamáról, és  a teljesítés megkezdésének     tényéről,   ezután  már   a "Kapcsolat"  menüpontok  alatt található  elérhetőségek   valamelyikén keresztül   van lehetőség rendelésének visszavonására

A     megrendelés     utólagos     módosítására     csak   írásos      formában     e-mailben,   likefashion.hu@gmail.com   kerülhet   sor.

Garancia/csere

A  garanciális  problémák   kezelése  ugyanilyen gördülékenyen történik, mint a  vásárlás esetén. A  legjobb termékeknél  is  előfordulhat probléma. Ilyen esetben igyekszünk gyorsan orvosolni a problémát, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

Minden termék mellett megtalálja a csomagban az ÁFÁ-s számlát a vásárlás dátumával, a cégünk adataival , címével.Kérjük őrizze meg a bizonylatot, az esetleges későbbi reklamáció intézésének ennek fontos szerepe lehet.

A hibás terméket kérjük küldje vissza postán a készpénzfizetési számlával együtt üzletünkbe.

Amennyiben  úgy ítéljük  meg, hogy  a  reklamáció  jogos , úgy  issza térítjük  vásárlónk  postaköltségét  és  az  alábbiak  szerint járunk el:

1.Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre vissza küldjük..

2.Nem javítható hiba

Ebben az esetben az árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék-a hatályos jogszabályoknak megfelelően fogyasztó kérésére- független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol  szakvéleményt készítenek róla. A  további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

ha valamelyik megrendelt árú méretileg nem felet meg, vagy nem nyerte el a Vevőink tetszését  természetesen vissza lehet küldeni címünkre sima postai csomagban vagy ajánlott levélként.

A postázási  költséget  a  Vevőnek  kell állnia,  csak  abban az esetben  álljuk a  postázási költséget, ha  minőségileg   hibás termék került kiszállításra.  A  visszaküldött   terméket  origínát   állapotban  áll  módunkban  visszavenni, számla  eredeti   példányának   csatolásával.

Cím. M.M.T. KFT  Billionbe by bebe

 1064 Budapest, Podmaniczky 63.

Kérjük  Vásárlóinkat, hogy  a termék  visszaküldését  megelőzően  értesítsék ügyfélszolgálatunkat          likefashion.hu@gmail.com email címen.

Ügyfélszolgálat telefonszáma.+36302795871

„Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/” 

„Online vitarendezési platform

 Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. 

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU”

„Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.”